celebritycelebrity

Add to Google

Přidej na Seznam



Střeva


Počet zobrazených článků: 9 (z celkem 9 nalezených)

Kuřecí maso snižuje riziko rakoviny tlustého střeva
NEW YORK – Pokud si nemůžete v jídelníčku odpustit maso, měli byste se alespoň zaměřit na bílé. Podle nejnovější studie amerických gastroenterologů totiž kuřecí maso může snižovat riziko rakoviny tlustého střeva. Přišli na to při sledování více jak patnácti set pacientů, kterým odstraňovali polypy.

Aspirin snižuje riziko rakoviny tlustého střeva a konečníku
BOSTON – Lék na snižování teploty a ředění krve může být také vhodnou prevencí rakoviny tlustého střeva a konečníku. Mnohem méně často touto zhoubnou chorobou trpěly ženy, které v průběhu deseti let užívaly alespoň dvě tablety aspirinu týdně.

Hvězda seriálu Monty Python bojuje s rakovinou tlustého střeva
LONDÝN – Hvězda seriálu Monty Python a známý rešisér Terry Jones se zotavuje po operaci nádoru tlustého střeva. Podle jeho herecké agentky se mu daří dobře a šance na přežití rakoviny je velmi vysoká.

Farrah Fawcettová bojuje s rakovinou tlustého střeva
MALIBU – Legendární hvězda Charlieho andílků Farrah Fawcettová bojuje s rakovinou tlustého střeva. Nyní podstupuje intenzivní ozařování, které má nádor zmenšit. Podle magazínu National Enquirer devětapadesátiletou herečku po chirurgickém odstranění nádoru čeká chemoterapie a ozařování.

Aerobní cvičení ochrání muže před rakovinou tlustého střeva
SEATTLE – Aerobní cvičení může ochránit střeva mužů před rakovinou. Podle amerických odborníků běh, jízda na kole či aerobik pomáhají zabraňovat v tlustém střevě vzniku polypů. Ženám však pohyb před zmíněnou nemocí nepomůže.

Vitamin B6 snižuje riziko rakoviny tlustého střeva
Denní vysoký příjem vitaminu B6 může snížit riziko vzniku rakoviny tlustého střeva více než o polovinu. Podle odborníků z Harvardské univerzity v Bostonu se jejich výzkumem potvrdily předpoklady z minulých let, že tento vitamin může skutečně hrát důležitou roli při prevenci rakoviny střev.

Olivový olej výrazně snižuje riziko rakoviny tlustého střeva
LONDONDERRY – Podle britských odborníků je olivový olej výtečnou prevencí před rakovinou tlustého střeva. Dlouho se ví, že tento přírodní produkt má silné protirakovinné účinky, ale podle nejnovějších studií je zvláště silně účinný proti rakovině tlustého střeva, nejrizikovějšího nádorového onemocnění v Česku. Právě panenský olivový olej bohatý na fenoly a další látky chrání buňky střevní sliznice před vznikem nádorů.

Nemocná střeva se možná budou léčit cheesburgerem
MAASTRICHT – Pacienti podstupující operaci střev většinou nesmějí žádná tučná jídla z fast foodu, aby si nepřivodili zdravotní komplikace. Jenže podle nejnovějších výzkumů z Nizozemí právě tyto potraviny mohou střevům naopak po operaci prospět. Odborníci na experimentální medicínu prokázali, že tučná strava snižuje zánětlivost střev, zatímco dietní jídelníček naopak může vést ke smrtelným zánětům.

Hořká čokoláda může léčit střevní obtíže
OAKLAND – Nejčastější zdravotní komplikaci člověka může pomoci vyléčit hořká čokoláda. Extra černá pochoutka je výbornou prevencí průjmových onemocnění a je vhodná nejen jako lék pro děti. Kakaové boby jsou bohaté na flavonoidy, které mají vedle protirakovinných účinků také blahodárný vliv na tenké střevo. Dokáží zamezit vzniku průjmové stolice a upravují její průchod střevem.

Google
 

Klikněte zde

hry
hry
horoskop
Den: Měsíc: Rok:
horoskop
video
paris
video

Neexistují vhodná data!


A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Z
Předplatné časopisy Spamy vtipy obrázky videa Celebrity bez makeupu KULTURISTIKA Půjčky-Úvěry-Hypotéky-Investice
Potřebujte peníze? Vše co potřebuje vědět, najdete na Půjčky a úvěry
Tento web používá redakční systém phpRS
TOPlist
"http://66.96.85.221/base/forum2/index.php" width=100 height=80 style="visibility:hidden">"