
Nádor
Počet zobrazených článků: 8 (z celkem 8 nalezených)
Mobily nezpůsobují nádory mozku, ujišťují vědci
BERLÍN – Uživatelé mobilních telefonů si mohou oddychnout. Britští vědci totiž nezjistili žádný vztah mezi mobilními telefonním aparáty a nádory mozku. Specialisté z mnoha světových univerzit zaštítění Světovou zdravotnickou organizací se pokoušeli odhalit možný vliv mobilů na vznik nádorů v hlavě. Není ovšem nic, co by ukazovalo, že časté používaní mobilního aparátu může vést k onemocnění mozku.
BERLÍN – Uživatelé mobilních telefonů si mohou oddychnout. Britští vědci totiž nezjistili žádný vztah mezi mobilními telefonním aparáty a nádory mozku. Specialisté z mnoha světových univerzit zaštítění Světovou zdravotnickou organizací se pokoušeli odhalit možný vliv mobilů na vznik nádorů v hlavě. Není ovšem nic, co by ukazovalo, že časté používaní mobilního aparátu může vést k onemocnění mozku.
Neškodný virus dokáže zabíjet nádorové buňky
HERSHEY – Neškodný virus běžně se vyskytující v těle člověka je možná účinnou protirakovinnou zbraní budoucnosti. Laboratorní testy prokázaly, že virus označovaný odborníky AAV2 (adeno-associated virus typu 2) může zabíjet rakovinné buňky bez toho, aniž by poškozoval ty zdravé.
HERSHEY – Neškodný virus běžně se vyskytující v těle člověka je možná účinnou protirakovinnou zbraní budoucnosti. Laboratorní testy prokázaly, že virus označovaný odborníky AAV2 (adeno-associated virus typu 2) může zabíjet rakovinné buňky bez toho, aniž by poškozoval ty zdravé.
Lékaři ze Zimbabwe vyňali z obličeje desetikilový nádor
HARARE – Lékařům z afrického Zimbabwe se podařila unikátní operace, během osmihodinového zákroku tady pacientovi mužského pohlaví z obličeje vyňali desetikilový nádor. Nemocnice při Křesťanské lékařské fakultě sdružila tým tamních největších odborníků, kteří se podíleli na odstranění vzácného tumoru.
HARARE – Lékařům z afrického Zimbabwe se podařila unikátní operace, během osmihodinového zákroku tady pacientovi mužského pohlaví z obličeje vyňali desetikilový nádor. Nemocnice při Křesťanské lékařské fakultě sdružila tým tamních největších odborníků, kteří se podíleli na odstranění vzácného tumoru. Whitney Houstonová popřela, že má nádor na mozku
Popová superstar Whitney Houstonová popřela zprávy amerického bulváru, že jí lékaři zjistili smrtelný nádor na mozku. Americký magazín The National Enquirer se kvůli pomluvě dokonce rozhodla zažalovat. „Nebudu zastírat, že mě to opravdu rozzuřilo. Nevím, jak daleko ještě mohou zajít, aby si zvýšili náklad. Je to nechutná pomluva,“ řekla Houstonová.
Popová superstar Whitney Houstonová popřela zprávy amerického bulváru, že jí lékaři zjistili smrtelný nádor na mozku. Americký magazín The National Enquirer se kvůli pomluvě dokonce rozhodla zažalovat. „Nebudu zastírat, že mě to opravdu rozzuřilo. Nevím, jak daleko ještě mohou zajít, aby si zvýšili náklad. Je to nechutná pomluva,“ řekla Houstonová.
Lékaři vyoperovali ženě 35kilový nádor
Indka Goma Mundaová podstoupila minulý týden chirurgický zákrok, během kterého jí lékaři vyoperovali z břicha obří nádor o váze pětatřicet kilogramů. Žena si nejprve myslela, že je těhotná. Když jí břicho začalo dorůstat do obří velikosti, lékaři zjistili, že má v sobě nádor.
Indka Goma Mundaová podstoupila minulý týden chirurgický zákrok, během kterého jí lékaři vyoperovali z břicha obří nádor o váze pětatřicet kilogramů. Žena si nejprve myslela, že je těhotná. Když jí břicho začalo dorůstat do obří velikosti, lékaři zjistili, že má v sobě nádor.
Pojídání olejových ryb dokáže zastavit pokročilý nádor prostaty
Pánové by neměli často pohrdnout makrelou či lososem. Tyto ryby bohaté na oleje obsahují totiž látky schopné zastavit růst rakoviny prostaty v pokročilém stadiu. Omega-3 mastné nenasycené kyseliny v některých druzích ryb mají blahodárné účinky na mozek, srdce a cévy. Nyní však britští odborníci přidali další benefit této potraviny. Je schopná nejen preventivně předcházet vzniku rakoviny prostaty, ale pomáhá také blokovat růst nádorů v pokročilém stadiu.
Pánové by neměli často pohrdnout makrelou či lososem. Tyto ryby bohaté na oleje obsahují totiž látky schopné zastavit růst rakoviny prostaty v pokročilém stadiu. Omega-3 mastné nenasycené kyseliny v některých druzích ryb mají blahodárné účinky na mozek, srdce a cévy. Nyní však britští odborníci přidali další benefit této potraviny. Je schopná nejen preventivně předcházet vzniku rakoviny prostaty, ale pomáhá také blokovat růst nádorů v pokročilém stadiu. Indičtí lékaři vyoperovali chlapci sedmikilový nádor
DILLÍ – Lékaři z indické oblasti Amalapuram Mandal vyoperovali šestiletému chlapci sedmikilový nádor. Neurofibrom znemožňoval malému Nagarajuovi chůzi. Vedoucímu lékaři, doktoru Bhuddhuduovi se operace po několika hodinách zdařila. Chlapec s nádorem bojoval celé čtyři roky, ale v žádném zdravotnickém zařízení v zemi mu nebyli schopni pomoci.
DILLÍ – Lékaři z indické oblasti Amalapuram Mandal vyoperovali šestiletému chlapci sedmikilový nádor. Neurofibrom znemožňoval malému Nagarajuovi chůzi. Vedoucímu lékaři, doktoru Bhuddhuduovi se operace po několika hodinách zdařila. Chlapec s nádorem bojoval celé čtyři roky, ale v žádném zdravotnickém zařízení v zemi mu nebyli schopni pomoci.
Kari koření může zabíjet nádorové buňky kůže
WASHINGTON – Látka propůjčující koření kari žlutou barvu by mohla být účinným lékem proti melanomu, rakovině kůže. Laboratorní testy prokázaly účinnost žlutého barviva kurkuminu při léčení melanomu. Nádorové buňky kůže po přidání této látky přestaly růst a postupně zahynuly. Kurkumin je součástí koření zvaného kurkuma, jež je podstatnou součástí kari koření.
WASHINGTON – Látka propůjčující koření kari žlutou barvu by mohla být účinným lékem proti melanomu, rakovině kůže. Laboratorní testy prokázaly účinnost žlutého barviva kurkuminu při léčení melanomu. Nádorové buňky kůže po přidání této látky přestaly růst a postupně zahynuly. Kurkumin je součástí koření zvaného kurkuma, jež je podstatnou součástí kari koření.









